O kampanii

 

Kampania antydopingowa Say No! to Doping to przedsięwzięcie o charakterze globalnym, skierowane przede wszystkim do młodych zawodników. Pomysłodawcą kampanii jest Światowa Agencja Antydopingowa (WADA), która przygotowuje i rozpowszechnia materiały graficzne oraz informacyjne niezbędne do jej właściwego przeprowadzenia w różnych krajach. Kampanię realizuje szereg narodowych agencji antydopingowych oraz międzynarodowych federacji sportowych, m.in. Światowa Federacja Podnoszenia Ciężarów, Światowa Federacja Hokeja na Lodzie, Fińska Agencja Antydopingowa.

 

 

Podstawowym założeniem jest przesłanie prostego i czytelnego przekazu „Powiedz Nie! Dopingowi - zostań Prawdziwym Mistrzem”. To krótkie hasło ma sprowokować adresatów do refleksji nad podstawowymi zagadnieniami antydopingowymi. Dotarcie do informacji mają ułatwić gadżety promujące kampanię oraz strona internetowa Komisji www.antydoping.pl. Treści kampanii zostały dopasowywane do określonych grup odbiorców.

 

Kampania Say No! to Doping w Polsce prowadzona jest od 2012 roku. W 2014 roku poszerzamy ją o program edukacyjny dla młodzieży nazwany „Akademią Prawdziwych Mistrzów” oraz  o „Program Trenerski”.

 

Cele kampanii:

  • edukacja młodzieży i trenerów oraz środowiska sportowego;
  • kreowanie nowego pokolenia zawodników o ukształtowanej postawie
  • kreowanie pozytywnych postaw życiowych;
  • zwiększenie zainteresowania opinii publicznej zagadnieniami związanymi z walką z dopingiem w sporcie.

 

 

Zapraszamy do zaangażowania się w program  związki i kluby sportowe, trenerów, nauczycieli  wychowania fizycznego i oczywiście młodzież, mającą ambicję brania udziału w zawodach.

Do poprawnej pracy strona potrzebuje obsługi JavaScript!
Używasz bardzo starej przeglądarki Niektóre funkcje strony mogą nie działać poprawnie.
Uaktualnij oprogramowanie.